Cum sa organizezi o petrecere corporate de Craciun II

Atunci cand e vorba de evenimente corporate, tendinta e ca acestea sa fie organizate la birou, sa aiba un oper bar si bufet suedez, iar toata lumea sa se plictiseasca de moarte.

Insa acesta nu e parcursul pe care trebuie sa-l ia orice petrecere. Ideal este ca petrecerea sa nu aiba loc la birou. Singurul moment cand ar fi o idee buna este acela cand ai un birou ca al celor de la Google, cu un tobogan imens si plin de spatii confortabile dedicate clipelor de respiro. Cum nu e cazul, recomandam inchirierea unui salon sau a unui bar.

De asemenea, desi poate parea o idee buna ca fiecare participant sa contribuie cu mancare sau bauturi, ei se vor simti obligati sa o faca, nu dornici. Prin urmare, in loc sa exista varietate, este foarte probabil sa va treziti cu prea multi cozonaci si prea multe beri, pentru ca toti au ales varianta cea mai usoara.

Dupa cum am povestit in prima parte, Secret Santa este o idee buna, insa doar in cazul in care angajatii isi doresc sa se implice. Este o idee proasta sa ii obligam si relatiile interpersonale nu vor beneficia din aceasta activitate.

Pentru a implica pe toata lumea si a-i stimula sa interactioneze, puteti organiza evenimentul in jurul unei activitati, cum ar fi karaoke sau bowling. La karaoke, pot fi oferite premii pentru cei mai buni cantareti, dar si pentru cei mai amuzanti. Astfel, cei lipsiti de talent muzical pot participa in continuare, punandu-si in valoare alte talente. Activitatea va fi favorabila pentru toti cei prezenti, nu doar pentru cei cu veleitati artistice.